Idol 2010.

Jag har i princip bojkottat Idol i år. Allt är ju trots allt ganska likt sedan det först startade för sex-sju år sedan. Blir ganska långtråkigt och enformigt tycker jag. Sedan föredrar jag musiktävlingar där de inte kör covers utan man får höra något nytt... låtarna på radio hör man så ofta ändå... jag behöver inte höra dem i tv ytterligare gånger.

Jag har sett programmet två gånger med Camilla tror jag, that's it ;P

Men för att trotsa bytte jag över till fyran när de skulle läsa resultatet, bara för att. Egentligen hade det kvittat mig vem som vann, men tror ändå att Jay var lite mer min stil trots allt.

Grattis säger vi till han! (dock står jag fast vid det jag tyckt tidigare - han är ingen vidare förebild för de unga direkt..)

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0