Babylängtan!

Härligt med underbara vänner! :)
Thomas pratade nyss med Hoffe i telefon. Vi ska dit och hälsa på dem på söndag och för första gången se deras 6 veckor gamla Hilda! Gissa om jag kommer få babyfeber eller!? Kommer bli så himla sugen på att vi ska få vår egna lilla dotter så kommer säkert bli helt till mig ;P
De har en massa grejer som vi verkligen behöver och som de ville ge till ett bra pris.. spjälsäng, bilbarnstol, babygym osv. Ska bli spännande att se hur allt ser ut, men känner jag dem rätt så är det stil på det mesta som gäller ;)
Ska bli så mysigt att träffa dem iaf och se den lilla!

Inne i vecka 23+1 idag, alltså med andra ord inne i v.24! Härligt värre! Lillan har sparkat runt inne i magen halva natten så inte konstigt mamma blir lite trött.. Sover som ett as under natten och inte är jag piggare på morgonen för det. Det är inte många lediga dagar nu som jag är uppe innan klockan slår elva!
Men lika bra att passa på att sova, kommer inte bli mycket utav det senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0