Avslutar veckan med en härlig höstpromenad!

Nyss hemkommen efter en två timmars lång promenad med Camilla! Det känns verkligen att hösten närmar sig måste jag säga! Jag hade på mig en kortärmad stickad tröja och trodde att jag skulle klara mig finfint, och visst, vissa stunder var det ganska behagligt (som när vi vände borta vid Karlberg tex och fick solen i ansiktet) men vissa stunder var det KALLT! Blåste och kände faktiskt någon droppe som föll från himlen, men som tur var blev det inget mer med det!
Var så kul att ses iaf, tack för att du finns där och lyssnar tjejen! Kändes som vi båda behövde snacka ut om det ena och det andra tror jag. :) När man går runt och pratar om allt så glömmer man bort tid och rum och helt plötsligt har man gått bra mycket längre än vad man ifrån början hade tänkt sig! Ifrån Camilla, ner till fotbollsplanerna vid Karlberg, centrum hemåt och upp vid Tomtebacken... det blir ganska långt det! Måste varit 4-5 km iaf? :)
Men som sagt, tack för sällskapet! Vi får försöka att ta för vana att promenera lite när du kommer hem tycker jag, vilket jag hoppas att du gör så ofta du kan. Självklart är det viktigt att vara kvar i Örebro och lära känna allt folk där också, men för det får du inte glömma bort Karlstad och lilla Grums ;) Det finns alltid kvar i hjärtat du vet ;D




Kommentarer
Charlotta

Härligr ni har haft det idag....hoppas att det blir snart igen!Kram till er bägge...

2010-08-29 @ 21:18:40
camilla

Ja tack så mycket vännen!! Bara du hör av dig när du vill, om du bara vill prata :) Och jag kommer aldrig glömma Grums, du känner väl mig ;)

2010-08-29 @ 22:08:09
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0