Partykväll.

Hade en kanonskön kväll igår tillsammans med sambo och vänner!
Ifrån start var det tänkt att Rebecka skulle komma hit och vi skulle förfesta lite tillsammans med grabbarna som var här och sjöng karaoke (Thomas, Hoffe, Krister & Christer) innan det bar vidare till stan för oss tjejer. Boysen skulle egentligen dragit till Krister i Vålberg och bastat men så blev det inte heller. Istället drog vi allihopa till stan! =)

Jag gick upp i tid för jobb väntade nere på Gruvön tillsammans med mamma. Klockan sex var jag där och klockan 12.30 var jag hemma igen. Inte kort därpå kom killarna hem hit, jag hann precis duscha. Satt sedan med dem och värmde upp med en drink medan jag väntade på att Rebecka skulle komma. Karaoken drog igång och tiden gick fort. Rebecka kom till slut och då blev det mer dricka, mer sång och pizza time!
Killarna frågade vart jag och Rebecka skulle senare, om vi skulle in till stan eller inte, och jajjemän, det skulle vi! Tydligen blev killarna sugna på utgång de också så de hakade på, skojsigt värre!


Först bar det av till Hoffes polare Dan där vi blev bjudna på en drink och passade på att gulla med hans 8 veckor gamla bebis! Sååå söt så! Efter några timmar där gick vi vidare till Leprechaun på en cider innan det bar vidare till Tempel där vi kunde shakea loss lite! Kön var lång (!) och efter fem minuter tröttnade killarna på att köa. Thomas och Hoffe gick vidare till Pitchers istället, Krister drog sig hemåt och Christer nr 2 hade redan tagit sig in på Tempel. För Rebeckas skull stod vi kvar i kön cirka 20 minuter till, hon hade nämligen någon på g! ;D
Hittade Christer direkt där inne där han stod i princip ensam på dansgolvet, så tölade lite med honom och sedan blev det dans för fulla muggar, Rebecka kom igång så inni..! :D


Efter lite funderingar bestämde vi oss för att ta nattbussen hem. Så ut från Tempel 01.30 och bort till BK för att få sig något i magen och få en liten återställare! Mötte upp Thomas utanför då Hoffe hade hoppat på en stadsbuss och dragit hem.

Natten slutade fint, Rebecka fick väl lite som hon ville och fick sig lite kärlekspirr under kvällstimmarna! Och jag och Thomas fick oss en fin promenad hem i kylan och somnade sedan som stockar så fort vi hade lagt oss i sängen. Nästan vaken 24 timmar för min del! Gissa om jag var trött imorse! Men kul hade jag!


Krister, Thomas och Hoffe!


Rebecka, glad som alltid! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0