Träning hela dagen lång.

Ja, idag har det varit en intensiv dag. Inte nog med att man städat och plockat här hemma - man har varit på två träningspass också. Först var mamma med mig på ett styrkepass blandat med lite crosstrainer. Vi körde på för full rulle. En timme blev det där allt som allt. Sedan blev det snabbt in på Ica för att handla, hem till mamma och byta kläder, för att sedan dra tillbaka till badhuset igen en halvtimme senare för att sola och simma med Camilla. Skönt som tusan med solning..kändes dock som tiden gick så fort tyvärr.
Eftersom kroppen var seg efter gårdagens bröstträning och efter dagens pass så orkade jag inte hålla samma simtempo som Camilla. För mig fick det räcka med 26 längder idag jämfört med hennes 40! Men jag gjorde trots allt 6 fler än vad jag hade tänkt ifrån början ;D
Så nu får det faktiskt bli en liten lugn stund i soffan framför Idol, sedan ska jag göra varma tonfisksmackor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0