Seg dag med ett litet ryck.

Usch, har inte känt mig så här seg på lääänge! Hela dagen har jag tillbringat inomhus känns det som, förutom när Thomas följde med mig på en liten promenad tidigare idag. Jag blir så fruktansvärt seg och trött i huvudet om jag bara sitter inne, speciellt med tv:n på i bakgrunden hela tiden. Hjärnan måste koppla av från all elektronik ibland (något som min sambo aldrig förstår sig på) ;P
Jag blev bara så trött på mig själv, på att jag satt inne en sådan här fin dag (om än kylig). Så halv sju masade jag mig iväg till badhuset trots allt och körde ett styrkepass på en timme. Mina benhinnor är ömma sedan matchen i tisdags så visste att jag inte skulle klara av styrke- och konditionspasset som var, och bara för att inte känna mig lat drog jag och körde lite egna övningar.
Så nej, ett uppryck blev det allt under dagen, kanske t.o.m två om man räknar med promenaden i den sköna höstluften tidigare! ( Nu har hösten verkligen kommit, man känner det så väl. Ganska mysigt ändå..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0