Plattmatch

Sverige hade allt bra tur som fick in ett mål där på slutet - och det var självmål utav Malta också på köpet!
Det var nog bara bra att jag missade första halvlek då jag istället var bort på badhuset och solade och simmade med Camilla och hade det skönt. Annars hade jag nog bara varit dubbelt så frustrerad!
MEN..de lyckades ta tre poäng iaf och det var det som var huvudsaken! Men spelar de så här i fortsättningen blir det svårt att ta sig till VM.

Imorgon ska jag upp tidigt och göra mig iordning. Ska åka och lämna in bilen innan tio och så fort det är gjort ska jag ta Thomas bil in till stan och träffa Cherie! =) Ska bli riktigt roligt! På kvällen får det allt bli att masa sig till badhuset igen också och köra ett low muskel pass.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0