Ökat chansen till att få arbeta ytterligare

Står redan nu skriven som vikarie på kommunen. Eva har lovat ringa ut mig så fort de behöver någon. Det känns ju ganska bra, även om hoppet sviker och tryter allt mer när jag nu gått utan arbete i tre veckor. Dagarna bara flyger förbi.. tre veckor redan..snart en månad...usch!
Men idag pratade mamma med sin chef och frågade om de behövde sjukvikarier. Självklart var det alltid bra att ha sade hon då hon nu har två stycken som verkar ha förhinder från tid till tid. En utav dem skulle kanske börja plugga. Så jag hoppas på att chansen är stor. Hon fick mitt nummer iaf så vi får väl se vad som händer. Här kan det även vara helgjobb som gäller, och då är det bara fem timmar, så det är ju skönt! Gruvön is the shit, för den som undrar, fast vikariatet blir isf utav firman ISS. Håll tummarna för moi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0