Närmsta månadens löfte!

Varje gång jag har varit i stan och kommer hem med några kassar i handen ser jag Thomas blick. Han tittar först aningen lustigt på mig och sedan ler han och frågar om jag aldrig får nog - ja, av shopping alltså! Men nej, jag får aldrig nog, och det är alltid lika svårt att inte slänga ut lite pengar på saker som kan piffa upp min garderob!
Så sist jag var i stan - i torsdags - så handlade jag fast jag hade sagt innan jag drog att jag inte skulle köpa ett dugg! (fan.. var det i torsdags bara... att dagarna kan gå så segt ibland.. )
Nu har jag då iaf gett Thomas ett löfte, jag ska INTE shoppa kläder under en hel månad, och då menar jag inga kläder alls, inte ens ett par strumpor eller trosor! Ingenting! Ärligt talat tror jag faktiskt att jag kommer få otroligt svårt att hålla detta löfte, men jag ska göra allt som står i min makt, bara för att visa att jag verkligen kan om jag vill! Dessutom behövs det verkligen för min ekonomi då den knappt stiger nu för tiden utan bara sjunker.. Sista lönen kommer i slutet på denna månad, sedan kanske jag inte får lön på flera månader. Sådant vet man ju tyvärr aldrig då man står listad som vikarie.
So, wish me luck and don't bring me down to town!


Kommentarer
Tilda

Haha du klarar det där ska du se! Om jag klarar att inte köpa skor eller tatuera mig så ;p

2009-09-14 @ 22:26:07
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen
Camilla

du väljer rätt månad nu när alla snygga höstkläder kommer in ;D

2009-09-15 @ 11:36:16
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0