More news!

Hann ju inte uppdatera färdigt tidigare idag då Thomas hann hoppa ut från duschen och säga åt mig att vi skulle dra bort till pappsen!
Under tidiga eftermiddagen var jag upp till badhuset och kollade på Thomas första träningsmatch med innebandyn, mot Åsmyra som typ hamnade sist i div 6. Jag trodde att det skulle bli en jättestor seger med säkert minst 15 mål, men det var mest bara i första perioden som killarna i Grums orkade hålla tempot. De räknade nog inte med att de gamla gubbarna i andra laget skulle pressa så pass mycket som de gjorde i andra och tredje perioden. Men totalt slutade matchen med 10-0 så det blev väl hyffsat resultat iaf.. Fattar dock inte varför vissa killar ska ta träningsmatchen på så stort allvar och istället för att sköta sig där ute skämma ut sig istället.. Men men, det är deras val, om än ganska pinsamt.

Senare blev det kalas för pappa också! Nu fick han äntligen presenten som jag bara väntat på att ge honom (var så nyfiken på att se hans min). För de som inte vet så var jag inne på Extrafilm.se och beställde en mugg med en gammal bild med han och mamma på, från typ ibörjan av deras förhållande. (var in på fujidirekt.se först men de vägrade fixa iordning en pga dålig upplösningen på bilden, men extrafilm.se klagade då aldrig ;P) Han tyckte den var frän iaf. Jag tänkte att han dricker ju te så ofta så varför inte ha en mugg med sin egna lilla prägel på =)
Smörgåstårta blev det, en massa, då vi inte fixade iordning någon riktigt mat här hemma idag.


Imorgon är det en ny vecka, med ny träning på schemat. Förhoppningsvis något jobbtillfälle också om man har tur..man vet ju aldrig liksom..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0