Lite av allt möjligt.

Usch, läste i tidningen hemma hos mamma förut hur en katt hade blivit ihjälgrillad i en torktummlare! Hur fan kan folk vara så grymma? Ägaren till katten var ju helt förstörd när hon fick reda på detta, tänk själva om era egna små djur fick lida så enormt? Kom genast att tänka på vår lilla Snuttis och blev helt förskräckt. Det hade varit klösmärken på gummit vid tumlardörren och bara inävlor kvar, usch vilket lidande!! Illamående man blir när man tänker på att det verkligen finns sådant folk..

..Samma sak med de där idioterna som man läser om som går runt och skär upp hästarna! Vad sjuka de är!! Och att de innan också ger sig på hästarna och "våldtar" dem. Nej usch fan va vidrigt. Vad har de för sjuka tankar i sina huvuden då de tänder på djursex?

Kom att tänka på bilskolläraren jag hade när jag övningskörde..Helge hette han.. Gissa om han distraherade mig något när han började töla om va sjuka folk var som tände på djursex..lätt det var att koncentrera sig på bilkörningen då liksom... Mja, kom bara att tänka på han nu helt enkelt.

Och appropå bil - Nattis tog körkort idag! Grattis tjejen! Aningen paff jag blev när jag fick ett sms om detta imorse =) träffade henne inne på Ica Orrby förut t.o.m så jag kunde gratta henne personligen. Där är hon aldrig annars..har detta med bilkörandet att göra tro? ;P


Tittade förövrigt på Svenska Hollywoodfruar härom dagen.. Shit alltså vad ytliga människor det finns! Anna Anka..ja, shit alltså, vilket slöseri på människoliv. Hon tyckte alla andra utom hon själv var så vidriga och äckliga, och hade inte hon varit gift med Paul Anka hade inte hon varit större eller bättre än någon annan. De andra är ju iaf lite fräna, om än fisförnäma, men de är iaf inte till hälften så odräglia som Anna är..

Nee usch..
Nu blir det Idol, så får vi se om jag hittar nåt annat att störa mig på ;P


Kommentarer
Tilda

Jag läste md det där om katten, fatta vad hemskt.. man blir ju alldeles ledsen av att bara höra det. Usch. Och ja.. inget i benen, lite lite i låren bara.. mycket knäböj (hukningar), men annars vältränade ben.. var värre förra veckan. Men ja. Jag är ju konstig också :P

2009-09-16 @ 20:33:10
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0