Jag förstår inte vad som händer.

Förra året tyckte jag det var bättre. Nu vet jag inte vad jag tycker om någonting.
För det första var det mycket roligare att titta på förra året, snabbare, snyggare framspel. I år går bara allt så fruktansvärt drygt! Jag klarar inte av de där backpassningarna som håller på i en evighet. Och många enmansshower. Det känns som ordningen inte funnit sig alls än.. kanske är det för att det bara är olika tester än så länge..eller så är det för att det ska vara så här?
Mja, oavsett vilket så gillar jag det inte. Stämningen har kanske inte varit den allra bästa hittills heller, kanske har det med saken att göra? Time will tell...I don't know.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0