En jäkla massa slit!

Dagen igår - shit vad mycket jag hade att göra!
Vaknade klockan nio, låg och drog mig i sängen, gick uppp och käka frukost och väntade på att killen ifrån Cebia skulle ringa ang. min bil. Till slut fick jag ringa då jag insåg att de aldrig hörde av sig..
Så klockan elva kom pappa hit och körde mig bort så jag kunde hämta upp bilen. Blev aningen dyrare än vad jag hade trott.. - 2550:-, men nu är den iaf lagad och jag kan bromsa igen! Tråkigt dock att sånt här ska hända när man för en gångs skull inte har nåt jobb.
Drog direkt från Cebia bort till badhuset så jag fick min dagliga dos träning. Direkt därefter bar det av till affären för helghandling. Kom hem runt klockan ett och då var det tvättid som gällde. Så slängde i två maskiner direkt innan jag började med maten som skulle vara färdig till Thomas kom hem strax innan två. Prövade mig på lite kalopps, som kanske inte blev helt extremt lyckat.. men Thomas åt och var glad iaf, och det var väl huvudsaken ;P
Två tvättar senare drog jag mig bort till mamma och pappa där jag tvättade och vaxade bilen. Det tog sin lilla tid - bort mot 2½ h - innan jag var klar med detta. Det är verkligen en evighetsgöra! Men blank och fin blev den och nu väntar bara sprayfärgningen på min skada, så blir den lite snyggare sen. Kanske inte så himla snyggt att köra runt med en silvertejpbit på kofångaren i evigheter ;P
När klockan var sju var jag återigen hemma. Thomas hade tagit hand om den sista tvätten så då var det bara för mig att lägga in all min rena tvätt på rätt plats. (han har blivit tillsagd av mig att inte lägga in mitt då det känns som jag alltid har lika svårt att hitta det sen, så lika bra att göra det själv) =)

Helt slut efter allt slit somnade jag i sängen med Pirates of the Carribean på i bakgrunden!


Idag blir det en liten utgång till stan. Thomas ska spela på Hoffes flickväns 35års fest. Där kommer vi dock inte vara kvar sådär jättelänge då hon egentligen har tjejkväll och det inte är några killar alls närvarande. Någon timme med spelande och prat blir det nog innan vi drar vidare in mot centrum för något annat skoj, kanske lite bowling, biljard eller mat =)
Iordninggjord och allt är jag..bara väntar på att klockan ska bli mer så vi kan åka!


Får passa på att säga grattis till både pappa och Sofia som fyller år denna dag med!
Pappa ville gärna till Torsby marknaden så det blir inget firande utav honom idag utan vi tar det imorn istället, efter Thomas innebandymatch!


Kvällens outfit!



Kommentarer
Tilda

fin du är tjejen =) Ditt hår ser verkligen glansigt och vackert ut =) varför finska... jo min nya "mamma" ingelies mamma, är ju finska och jag vill kunna prata med henne och hennes släkt på deras språk =) Sen är det alltid skoj med språk!

2009-09-12 @ 23:54:30
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen
Anonym

mammas söta kusin=)

2009-09-14 @ 16:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0