Positiv dag.

Då var man än en gång Gruvöarbetare då! Eller ja..snarare ISS:are, men det är ju på Gruvön så sak samma. Jag känner mig åtminstone som samma Gruvömänniska som jag varit då jag jobbat där tidigare, förutom att ISS städning är utöver det normala så det känns som jag lär mig städa på nytt igen ;P Sättet att städa på tidigare var  MYCKET enklare. Men iaf, jag är där och jag är glad. Har jag tur får jag jobba hela veckan ut. Och nästa helg börjar jag med helgstäden.


Och ännu en bra grej... - vi har fått upp fondtapeten! Och den blev så jäkla snygg! Jag har väl iofs inte gjort så himla himla mycket då Rio och Thomas fick sköta det mesta.. jag kände mig ganska så ivägen bara...men - jag höll tapeten när de limmade! ;D När Rio sedan gick hem och vi skulle försöka oss på nästa enfärgade vägg själv, då gick det mindre bra. Det var så fruktansvärt svårt att få till det bra vid väggkanten.. så vi la helt enkelt ned och väntar med resten till imorgon. Vi var mest bara trötta efter allt slit. Jag var ju hemma från jobbet vid tre och Thomas hade hållt på sedan klockan tolv idag. Ingen idé att stressa, då blir det bara fel. Så imorn kommer pappa förbi istället så får vi se om han kan hjälpa till. Då jobbar dock Thomas så får väl se om jag kan göra lite nytta istället för en gångs skull ;P
Ser fram emot tills allt blir klart! Förhoppningsvis innan kommande helgen =)

Och förresten, Tilda önskade bildupdate på mitt hår, så det kommer när jag har tid! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0