Lyckad Karlstadtripp.

Är så glad över dagens inköp, om än fattigare.
Både jag och Thomas var så sugna på att kolla om vi hittade några tapeter till hallen och det tog faktiskt inte så lång tid tills vi hittade några som vi fastnade för. Hallen har en massa vinklar och vrår och det finns inte många väggar som är direkt stora, men vi bestämde ändå att vi ska försöka att ha en fond där också. Kanske till och med två? Det är roligt att ha det lite annorlunda, så som ingen annan har det. Färgerna går iaf i beige ungefär, ganska ljus beige.

Var en tur till Bergvik också såklart! Köpte mig en ny vattenflaska, ett nytt glittrande halsband, en efterlängtad ögonfransböjare och två riktigt snygga och härliga lila stickade tröjor på Vero Moda. Trodde inte det skulle bli några kläder för min del, men när jag såg dessa var jag bara tvungen att ha dem. Dessutom har jag inga kläder som går i lila, och det är ju en riktigt snygg färg, så lika bra att passa på =)

När denna helgen är färdigjobbad (och troligen hela nästkommande vecka) så ska det bli så skönt att få klä sig snyggt, använda den nya ögonfransböjaren och göra ögonen fina och ta på nån av de snygga tröjorna som köptes idag.
Men först blir det som sagt slit i några dagar. Imorgon bär det av till Gruvön strax innan sex för att jobba fram till 15. Sedan är det helgjobb också som gäller. Eva hörde av sig från kommunen idag också och frågade om jag ville arbeta måndag och tisdag också...tackade ja till tisdagen. Lite vila är jag allt värd efter jobb en hel helg så måndag vill jag vila upp kroppen lite. Kanske passa på att träffa Cherie om hon har tid den dagen.. =)

Neee..nu blir det HOCKEY! Modo - Färjestad är det som gäller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0