Kl. 00.43

Klockan är 00.43 och Anna är fortfarande uppe! Jag lovade mig själv att ta vara på denna kväll eftersom det är den enda denna vecka då jag inte behöver lägga mig i tid p.g.a jobb till morgonen. Men snart ska jag sova, jobb idag plus ett träningspass med mamma tog knäcken på mig ;P
Men ooohhhh vad jag ser fram emot Karlstadturen imorgon då vi ska kolla på tapeter till hallen! Och den efterlängtade träningsväskan + ny vattenflaska ska nog inhandlas + (otroligt viktigt) ny fransböjare. Den jag har nu knäcktes häromdagen och utan den känner jag mig så kal, mina ögon syns inte som de ska! Och om jag känner att jag har råd (vilket jag egentligen inte har) så kanske det inhandlas något nytt klädesplagg också! Garderoben behöver alltid en update lite då och då.
Men det som kommer först och främst nu - en god natts sömn och en riktigt lång och skön sovmorgon!


Kommentarer
Tilda

Hur i hela friden knäcker man en ögonfransböjare??? Jag har haft min sen vi köpte den i gymnasiet i ettan,,, inte ens bytt kudde på den, bara gjort rent den.... Visst jag använder den bara 4 dagar i veckan ca men ändå?!

2009-10-22 @ 11:07:42
URL: http://ihana.bloggie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0