Bra där Anna.

En klapp på axeln för mig!
Igår var det söndag och dags att vrida tillbaka klockan till vintertid. Det är den dagen på året då man tjänar en timmes extra sömn...om man är smart.
Men vet ni vad Anna gjorde? Hon glömde ställa tillbaka klockan när det var dags att åka till jobbet så hon var där klockan fem istället för sex (sådant som aldrig brukade hända då man bodde hemma då mamma alltid påminde mig i god tid.. mamma... vart var du igår!? =( ) Lite tråkigt läge, men det gjorde mig inte så mycket när jag väl var där. Fick ju gå hem tio istället för elva bara för det och dagen blev då hur lång som helst. När klockan var tre trodde jag hon var sex eller nåt. Det var i sin tur bra då vi bestämde oss för att börja tapetsera om i hallen! Så bort med de skrikiga orangea tapeterna och börja slipa! Finns inget tråkigare, men det som inspirerar en är när man tänker på vad fint det blir när allt är klart. Mamma kom över en sväng på kaffe och hjälpte till att slipa lite och när hon hade gått fortsatte vi fram till klockan tio på kvällen. Då hade vi hunnit slipa, spackla och satt upp tapeter på ungefär en tredjedel utav hallen. Och hittills är jag såååå nöjd! Den där fonden som jag bestämde mig för att ha på två utav väggarna är såå grym!
Idag börjar Thomas jobba eftermiddag så nu hamnar nog tapetseringen på is lite tyvärr.. Men då har jag under tiden tid med att dra till IKEA för att köpa ny hatthylla och spegel till hallen! =)


Kommentarer
Madde

men anna :) spackel ska ju torka ett dygn innan man smockar på tapeterna hehe :D

2009-10-27 @ 12:31:49
URL: http://totalmadness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0