Ännu en arbetsvecka på G.

Var iväg på jobb på Backvägen idag i fem timmar. Ska vara där tisdag och onsdag också innan det blir dags för lite ledighet på två dagar innan man får köra igång med första helgstäden på Gruvön! Så det blir faktiskt en femdagars arbetsvecka, fast man inte är van att "helgen" ska ligga på torsdag och fredag. Men gud så skönt med jobb! Jag vill att pengarna bara ska rulla in på löpande band! Vem vill inte det? =)
Arbetslösheten löste sig för ett tag. Jag fick mer jobb via kommunen igen och ytterligare jobb på ISS, så jag kan verkligen inte klaga. Jag som trodde att denna hösten verkligen skulle bli en lång och svår plåga! Men nu är jag bara glad och lycklig (om än trött ;P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0