Skön avslutning på en betungande dag.

Det bar av till jobbet 05.50 imorse och stannade där till 14.30. Trött var jag och kände mig lite halvt bortkommen i huvudet då jag var på ännu ett nytt område. Men ska vara på samma ställe imorn, så då sitter det förhoppningsvis bättre! Jag säger bara en sak - 35 toaletter!
Drog snabbt hem för att lasta i dubbdäcken i bilen för att sedan dra vidare bort till mamsen och papsen där däckbyte stod som prio ett! Hela familjen var ute och hjälpte till så det skulle gå så fort som möjligt i kylan. Mikael skötte domkraften, pappa skruvade loss muttrarna, mamma lyste med ficklampa och jag rullade bort sommardäcken till verandan där de fick förvaras ett tag. Så alla gjorde vi någonting! Kan säga att det var otroligt skönt att komma in i värmen sen igen och värma fossingarna lite!
En timme senare blev det dags för ännu mer värme - nämligen solarium med Camilla! Såå skönt! Hade frusit hela dagen och hela kroppen bara längtade efter solariet. Och röd och go' blev jag!
Snabb dusch sedan innan det bar vidare hem till mig på hockey - Färjestad - Modo. Det såg trögt ut till en början, men i andra perioden släppte det då FBK pangade in fyra puckar! Äntligen släppte det för Mattsson! Blev lite "fredagsmys" i soffan med dricka och nygräddade baugetter, mums!

Imorgon är det jobb igen som gäller för att sedan snabbt som tusan dra sig in till Karlstad för lite klippning! Ska bli såå skönt att äntligen få något vettigt gjort med håret. Hoppas på ett bra resultat också givetvis! Ser även fram emot en fikastund med Madde och sedan kanske även ett besök av Matilda här hemma hos mig i Grums. Det kan nog bli en riktigt lyckad dag tror jag, om än stressig med inte en endaste sekunds vila. But I like! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0