En helt underbar kväll.

En mycket händelserik kväll har nu passerat, och den har varit kanon hela vägen igenom!

För det första hann vi in till Karlstad i tid så jag hann köpa födelsedagspresent till brorsan som fyller år på söndag! Stort plus! Sedan slängde jag även ned ett par trosor i påsen på samma gång, ännu ett plus!
Anledningen till att jag knatade runt i affärer var för att Thomas hade en fikastund med Roger Pontare. Då jag visste att det mest skulle bli musiksnack så valde jag att knata runt på stan och göra lite "tjejgöra" istället för att störa dem. Blev till slut ändå att jag kom bort till dem då Thomas ringde dit mig. Dock stannade jag bara en mindre stund innan det var dags för oss att dra vidare och käka på Mongolian! Satt i hans turnébuss en stund, han bjöd på kakor och vi pratade lite grann. Måste säga att bussen var den skönaste jag varit i iaf! Lyxigt värre! Tänk att kunna ha en buss som på insidan ser ut som ett helt vanligt rum med mjuka pläder, levande ljus och mysstämning överallt! En helt egen stor säng hade han där bak också så han slapp sova över på hotell under hela den långa tid som han ska vara i Karlstad i för att uppträda på Julgalan. Tror de kör fredagar och lördagar ända fram till jul.

Som sagt, en tur till Mongolian innan det blev dags för Blue Moon igen då! Roger fixade in oss så det enda som kostade var drinkarna i baren. Dock medförde detta att vi inte fick någon specifik sittplats då vi inte bokat bord och middag, men det var nästan bättre att stå tycker jag. Då kunde man se allt som hände. Hoffe och Veronika var där så vi hängde med dem mest hela tiden. Så jäkla sköna ;D
Det var en jäkligt bra gala med artiserna Hanna Hedlund, Di Leva, Pontare, Ola, Jennifer Brown och Sibel. Vilken känsla det blir när man hör låtarna live och ser deras framträdanden mot vad det är att lyssna på dem på radion! Måste säga att Pontares låtar var mäktiga som tusan (har alltid varit lite svag för honom) och Di Leva som jag annars inte brukar tycka om var riktigt bra live.
Det bästa var trots allt Michael Jackson medleyt som de alla artisterna framförde. Fan va grymt! Och jag som älskar/älskade MJ!

Nej, som sagt en grym kväll. Har inte haft så här kul på länge! Tack älskling för att du fixade iordning det här! Kommer aldrig glömmas! =)



Älskling och Hoffe!


Jag och Veronica!


Haha, pajas ;P


En av de få bilderna som blev skapliga mot scenen.. Kameran är inge bra i sånt ljus ;(


Pontare. Har även bilder på mig och Thomas tillsammans med honom inifrån hans turnébuss, men med respekt för hans privatliv (då han kallade bussen för sitt andra hem) väljer jag att inte lägga ut dem. De som känner mig får kolla här hemma på datorn istället om de är nyfikna ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0