Egentid med mig själv.

När Thomas gick upp imorse bad jag honom att skicka ett meddelande och väcka mig runt niotiden. Jag var allt för trött själv för att ta upp mobilen, bli bländad av dess sken och ställa klockan själv!
Så kl 08.48 kom det - meddelandet! Anledningen till att jag ville bli väckt var att det fanns många saker jag ville få uträttade tidigt på dagen, innan Thomas kom hem från jobbet igen och maten skulle vara lagad. Körde en sådan där "träning innan frukost" - grej. Det ska ju vara så bra säger de, men jag är inte riktigt den människan som klarar av detta. Till skillnad mot många andra MÅSTE jag ha mat i magen ganska så direkt efter att jag klivit upp ur sängen. Men idag kunde jag faktiskt göra ett undantag, magen skrek inte efter mat riktigt lika mycket som den brukar göra.
Så ett pass på badhuset blev det klockan halv tio. Styrketräning som vanligt och sedan 25 minuter på cykel. Svettigt värre, men gissa om jag kände mig nyttig!

Sedan blev det snabbt hem, tog mig en dusch och gjorde mig iordning för en runda till Bergvik. Låg nämligen och tittade på nätet igår kväll när Thomas sov och kom fram till att jag var otroligt shoppingsugen! Så en tripp fick det bli. Valde att dra iväg själv, då vet jag att jag kan kolla på exakt det jag vill och ta exakt den tiden som jag vill ha på mig. Och resultatet blev ju strålande - fick med mig en hel del hem, dock inga jeans som jag hade tänkt från första början.

Orka fota alla grejer och lägga upp här?? Nee, så tråkigt att krångla, så kan lika gärna dra det i text.
Två klänningar från Gina som var på rea, så grymt snygga! Gissa om jag längtar till sommar nu då, eller åtminstone ett partaj! =)
Nya svarta träningsbyxor, mörkgrå leggings och underkläder från H&M. Prisvärt värre!
Sedan fick det även bli en stickad tröja från Vero Moda, som förövrigt är helt underbart skön att bära! Har redan en hemma sedan tidigare, så var tvungen att skaffa en till, dock i annan färg! Passade på att bli clubmedlem också! =)

Funderar över den där kladdkakan fortfarande... den blev aldrig av i förrgår. Jag ville verkligen ha men smällde i mig en clementin istället, bara för att. Men nu funderar jag på om jag ska laga till en ändå bara för att kanske bli av med detta begär kommande dagarna. Kan ju alltid vara gott att ha till hockeymatchen sedan! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0