Mysig dag på stan med älsklingen!

Slängde mig in i duschen när jag kom hem efter jobbet och affären för att göra mig iordning för en runda på stan med min babe. Ifrån början hade vi bokat tid för bio klockan sex för att kolla på filmen Knowing, men vi bestämde oss för att avboka den eftersom det var så fint väder. =) Men vi drog in till stan ändå och käkade mat. Det var tänkt att vi skulle hitta en bra uteservering, men typ alla som vi var intresserade av låg ju i skuggan så det blev till slut inomhus på Kebabhouse. =)

Eftersom jag spånat efter en jeansjacka ett bra tag så bestämde jag mig för att göra allt för att få tag i en nu! Och jag behövde inte leta särskilt länge innan jag hittade en! Glad blev jag, plus att jag även fick med mig ett par byxor hem som gjorde mig ännu gladare! =) Och Thomas behövde inte ens ränna runt i affärer med mig länge alls, det tog bara femton minuter! =)



Det var tänkt att det skulle bli fotboll idag med, men det finns ju inga folk som "orkar" eller är hemma. Gud va trist! Jag och Thomas har ju varit sugna så fruktansvärt länge nu.. Får väl ge det en sista chans imorgon så får vi väl se vad som händer.

Annars så är planerna för imorgon att åka och hälsa på mami och papi, försöka att som sagt spela fotboll och på kvällen avrunda med att göra en god kladdkaka och se Eurovision! =)

Men fram tills dess så ska jag och Thomas bara mysa och ta det lugnt..dricka lite cider och gotta sig vid tv:n. Efter en hel dag ute i solen kan det faktiskt vara riktigt skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0