Kungen i hockey!

Schytzer kom hit förut på lite hockey och kort spel. Thomas hade sagt tidigare att Schytzer hade spelat ganska mycket och var duktig, men jag lyckades allt klå honom med! Kanske börjar jag verkligen bli kung på hockey på PS2? =D
Första matchen hade jag inte riktigt kommit in i rätt flow än så då gick det mindre bra.. (desto roligare egentligen eftersom  han då säkert trodde han var oslagbar). Men när nästa match kom fick han det lite tuffare. Då dängde jag honom allt och usch vad sur han blev! =) Kunde inte göra annat än att skratta!

För att han skulle ha större chans på vinst blev det lite kortspel också - plump. Dock vann han inte där heller, inte jag heller för den delen. Thomas spöade skiten ur oss båda.. Jag kan väl skamset erkänna att jag kom sist där.

Nu är klockan strax elva och vi ska lägga oss i sängen och kolla nya Wallander filmen. Så skönt att vara ledig imorgon och sova ut tillsammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0