Ganska seg dag, men ändå fruktansvärt skönt!

Jag brukar verkligen inte tycka om dagar då jag inte har något speciellt inplanerat. Jag brukar bli så rastlös och nästan må dåligt, men idag är ett undantag! Tror aldrig jag tyckt det varit så skönt att bara vara hemma och slappa. Inte ens sugen på att träna har jag varit, och inte fick jag med mig Thomas på en promenad heller. Vädret är så äckligt ute ändå så det gör ju faktiskt inte så mycket.

Är ganska trött på det nu förresten - vädret..eller rättare sagt väderrapporterna! De stämmer inte ett dugg. Igår visade de att det skulle vara strålande sol idag, och visst, det stämde. Fram tills klockan blev ett och jag slutade jobbet! Då kommer de enorma molnen och sedan innan man vet ordet av så är himlen helgrå. Usch va trist!
Jag vill ha sommar!

Det blev en sväng till badhuset igår ändå förresten! Styrketränade armar, bröst och mage..och idag känns det. Värsta träningsvärken har jag trots allt i benen och rumpan som fick sig en rejäl genomgång i måndags.
Var ju tänkt att det skulle blivit ett träningspass ute på fotbollsplanen idag också men det sket sig tyvärr =( Verkar som det är svårt att få ihop folk under vardagarna som är intresserade. Jobb kommer ivägen. Synd.

Så nej..idag får det helt enkelt bli en slappardag. Ska snart kolla på en film nu med sambon och sedan ska vi nog ta en tidig kväll och lägga oss i sängen och mysa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0