Trist väder = seg kropp!

Ja usch, det var längesedan som jag kände mig så här trött!
Har inte haft ork för mycket alls idag. Jobbade mellan 06-13 och sedan tränade jag 45 minuter efteråt. Förutom det så har det inte gått i många knop alls här.
Jag får hålla med killen på Karlbergskiosken - sånt här trist väder gör en verkligen seg i hela kroppen, och såå trött!

Vi har nyss kollat en film. Var och hyrde "Vi hade iaf tur med vädret igen" (som mitt inlägg igår också hette förövrigt ;P). Jag hade redan sett ettan men det hade inte Thomas, men det gjorde inget för det var inte en sådan film som man var tvungen att ha sett första delen innan. Men filmen var väl sådär. Började ganska roligt men sedan försvann humorn lite faktiskt och betyget på den sjönk då en aning.

Det blir väl en fortsatt kväll framför tvn nu med min älskling, kanske "Dodgeball" som går nu på sexan...finns inte så mycket bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0