Trist upptäckt!

Som om dagen igår inte var tillräckligt jobbig.. imorse när jag skulle till jobbet upptäckte jag en sak som troligtvis hände igår, men som jag inte hade sett.. Någon idiot hade backat in i min bil!
Det måste ha hänt när jag var och handlade på Orrby igår, för annars vet jag inte när det kan ha inträffat. Sannolikheten är inte stor att det ska ha hänt här hemma på parkeringen, för då hoppas jag verkligen grannarna skulle varit så pass schyssta och kommit och erkänt detta.
Har en skada där bak sedan tidigare..en gång då jag klantade mig.. På vänster sida. Men denna gång är det på höger, fast på ungefär samma ställe.. Inte värst snyggt om man säger så. Det är ju inte bara en buckla och intryckt eller så utan det är verkligen trasigt med sprickor och så. Många sprickor, nästan så det har blivit massa flis som sticker ut. Väldigt snyggt om dessa lossnar och hålen verkligen syns! Så mja...denna dagen kunde även den ha börjat bättre!


När jag kom till dagiset så var det en liten tjej där som gav alla lärare en varsin midsommarblomma. Jag vet inte om hon kanske skulle ta sommarlov och sluta för terminen.. Och när jag stod och städade kom hon bort med en till mig! Så himla söt var hon! Klart att städerskan också ska ha! ;D Så nu står den på vardagsrumsbordet och ger oss lite stämning i detta trista väder!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0