Träning!

Nyss hemkommen efter 2½ timmes fotbollsspelande! =) Jäklar vad kul vi har, även om det dock kan bli lite irriterat från stund till stund.. ;P Men jag tycker det är kanon iaf, fick jag välja skulle vi väl aldrig sluta.. =D Skulle vara p.g.a mina jäkla sträckningar jag får i höger låret då isf..

Annars har jag hållit igång ganska så okej de två senaste veckorna!

Förra veckan:
Styrketräning 3 dagar, Crosstrainer 1 dag och promenader på ca 4-5 km två dagar.

Denna vecka:

Måndag: Styrketräning - mage
Tisdag: Styrketräning - triceps, rumpa, bröst + promenad 2 km
Onsdag:Styrketräning - mage + promenad 4 km + sprang 2.5 km
Torsdag: Styrketräning - biceps och rygg
Fredag: Vila
Lördag: Inlines (liten bit) + sprang 2.5 km
Söndag: Fotboll 2½ h



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0