Studentfirande!



Här har vi det fina studentparet ..(om de ändå kunde se lite glada ut för att äntligen sluta skolan också så skulle det kanske varit ett plus... ;D )

Nyss hemkommen efter studentfirande för Nattis och Krille! Eftersom jag jobbade till klockan ett hann vi inte dra in till Karlstad och kolla på dem, så vi tog oss hem till dem i deras hus istället och firade dem där ihop med släkten.
Mikael och Christer hade bilat hit från Göteborg också så det var kul att se dem. Träffade även Thomas kusin och hans familj (vilket inte hänt många gånger) och Gud vilken bedårande unge de har! Världens goaste lilla pussunge! Och glad hela tiden..
Skämtade med de andra och sa att exakt en sådan liten go kille skulle jag vilja ha som är glad och go hela tiden, annars kunde man sälja bort den till Madonna eller Angelina Jolie om det skulle vara ett bråkbarn.. ;D De tycker ju om att adoptera! Man skulle kunna ha en budgivning så kunde man bli rik på kuppen! =D
Haha nej då, så grym jag är. En sådan sak skulle jag aldrig göra.. men det var lite roligt att skämta om saken, speciellt när Christer och Mikael har världens sjukaste skämt om allting ;P

Men iaf så hade vi trevligt. Det bjöds på både smörgås- och marängtårta, men det fick endast bli det sistnämda för mig. Mer orkar jag inte!

Under natten som var blev Sandra och Johnny föräldrar också (Johnny för andra gången). Så de såg man inte till på kalaset eftersom de fortfarande är kvar på sjukhuset. Förlossningen hade tydligen gått fort, fast det hade varit kämpigt ändå.

Är det bara jag, eller längtar man något otroligt efter barn när man ser att alla andra får? Och spec när de är så söta som kusinbarnet Adam och går runt och ler och pussar på alla hela tiden =) Mjjaa..time will tell.. ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0