Presentjakt i Karlstad

Nyss hemkommen efter många timmars rännande i Karlstad tillsammans med min moder!
Vi kom in strax efter halv tre och var hemma igen klockan sju ungefär. Anledningen till denna tripp var att i första hand leta upp födelsedagspresent till Thomas som fyller år nästa tisdag. Jag hittade det jag sökte (nämner det dock inte här än eftersom  man aldrig vet om han klickar sig in på min sida), men jag hoppas att han blir nöjd iaf!
Tänkte att någonting kunde man ju försöka hitta till sig själv och sprang runt för att leta upp några snygga sommarskor, helst vita eller i någon annan färg med liten klack eller stilettklack. Jag är ganska kräsen när det gäller skor och har väl inte allra bästa fotmodellen för att få dem att sitta som smeck, så det gick åt skogen.. fick inte med mig några skor hem =( Ville ha några snygga till min nya vita klänning.. Men på måndag nästa vecka har jag bokat tid för klippning i stan så kanske får Thomas följa med mig och kolla efter lite skor då ;D

Blev helt slut i fötterna efter ett tag och hungrig i lilla magen så jag och mamma drog bort till Café Royals uteservering. Mamma gottade sig med en bakelse medan jag åt en underbart god varm panini med gorgonzola, skinka och tomat, liggandes på en jättegod  och fräsch sallad! Detta med ett glas kall cola i solen var underbart! Gissa om jag ska ta med mig Thomas på uteservering till veckan!? =D

Innan vi drog oss hemåt till Grums igen svängde vi in på Plantagen för jag var tvungen att köpa mig nya uteblommor! Har dock ingen ork till att plantera dem idag då jag känner mig dåsig av min förkylning och känns som jag har en liten benhinneinflammation efter all promenering i allt för platta skor.. så det får bli mitt projekt inför morgondagen!


Säger bara en sak: Fan va skönt att ha semester snart! Jag är så himla förbannat trött på allt nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0