Premiärdoppet!

1 Juni blev datumet för mitt premiärdopp detta år!
Blev fruktansvärt sugen på att bada när jag satt i värmen på balkongen, så Thomas följde med mig bort till sommarstugan! Pappa var där och hade klippt gräset och trimmat så han satt i skuggan och pustade ut.
Thomas doppade handen och tyckte faktiskt att det var varmt, så därför var jag ju tvungen att hämta termometern! Och ja, det VAR varmt! Den visade på 19.5 grader! Jag var ju bara tvungen att doppa mig då ju! Och så blidde det! =)
För er som inte tror mig kommer bildbevis här:



Kommentarer
camilla

Ja det hoppas jag med :( Hoppas vi kan ses senare idag!!

2009-06-03 @ 11:04:22
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0