En heldag ute i det sköna vädret!

Dagen började med att käka frukost som vanligt ute på balkongen och sedan hoppa in i duschen innan jag, Thomas och Henrik drog in till stan till min bokade klipptid! Sanna inne på Aqua var tjejen som klippte mig och hon är jättebra. Kommer med sina synpunkter på hur det borde se ut och oftast har vi exakt samma synsätt! Och jag blev helnöjd med klippningen. Har dock ingen bildupdate på detta då jag inte orkat bry mig att vara egenkär idag.. ;D Kanske kommer det i veckan, den som lever får se!
Fick mig några shorts på rea på H&M innan vi drog oss hemåt i värmen! Thomas hade shoppat en snygg skjorta =)

Hann knappt göra mer än att komma hem förrän Camilla hörde av sig och frågade om jag ville med till Lassehall med henne och Smurf =) Det var verkligen behövligt efter att ha åkt bil till och från Karlstad med trasig ac! Blev lite solande, snackande och två dopp innan vi drog oss hemåt igen ca klockan sju.


(syns inte så väl, men det är camilla där ute i vattnet ;P)

Redan tidigare under dagen hade jag och Thomas planerat att dra ihop ett gäng till fotboll, och så fort jag kom hem efter Lassehall så drog vi bort till Grönberg, avkyld och skön...tyvärr höll det inte i sig mer än någon minut ;P Vi trixade lite grann innan allt folk kom - tänkte träna upp låret lite så jag inte skulle sträcka mig.
Vi blev inte sådär jättemånga men vi klarade allt av att dela upp oss i två lag och spela ca 1½ timme ändå.. Dock blev det i ganska lugnt tempo då det var alldeles för varmt och vi var ganska få på planen. Men skönt var det, om än svettigt! Kändes som alla flugor i hela skogen lockades till oss!
Hade snackat med Rebecka redan innan om att vi skulle dra och bada efter fotbollen, och hon var på redan ifrån början.. när vi frågade alla de andra sa de flesta nej ifrån början men efter lite övertalning av mig så hakade de flesta allt på till slut! =) SÅ det blev en skön avkylning tillsammans med Thomas, Rebecka, Erik och Simon! Även denna gång vid Lassehall!
Nu var klockan halv tio och vattnet var varmare än luften, riktigt skönt.. frös dock lite när vi drog oss uppåt igen!

Så nu sitter man här trött och lite sliten. Man blir trött av värmen, bad och fotboll! Lite ont har jag i höger lår ändå..vet inte om det är sträckningen som kommit upp igen eller om det beror på den hårda bollen som Thomas sköt mot mig, som träffade låret , när jag stod i mål. Men en räddning blev det iaf ;D
Men en underbar första dag har jag haft på min semester! Får se om det blir fotboll imorn med, om vi inte har allt för mycket kramper! ;D Isf tycker jag allt att Camilla får haka på!  - Och dra med dig Putte eller nån vettja! =)

Just det ja.. förra veckans träning... den blev inte sådär jättebra - mkt p.g.a vädret.. Har försökt träna upp låret mest..

Måndag: Vila
Tisdag: Styrketräning - biceps och triceps + gått 2.5 km
Onsdag: Styrketräning - mage och lår
Torsdag: Styrketräning - framsida lår
Fredag: Vila
Lördag: Styrketräning - framsida lår
Söndag: Vila


Kommentarer
camilla

haha snygg bild ;D

2009-06-30 @ 20:58:29
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0