Cherie på besök

När jobbet var slut (jobbade en liten stund extra idag) så drog jag snabbt iväg till badhuset på ett styrkepass. Tydligen hade många tänkt sig samma sak denna dag för det var ganska mycket folk.. men ändå bestämde jag mig för att köra på där det var ledigt och bli klar så man fick komma hem i skaplig tid. Hade nämligen bestämt med Cherie att hon skulle komma runt tre.
Hann precis slänga mig in i duschen och ta en matbit innan hon knackade på dörren!
Satt ute på balkongen i solen och pratade om allt nytt som hänt sedan sist och käkade lite glass m. chokladsås! Synd att Cherie inte är bra än och fortfarande håller på med behandlingen (och ska göra det ett bra tag framöver också) för annars hade vi kunnat dra iväg någonstans och solat eller så.. Det är nämligen så att hon inte får vara i solen under tiden som hon tar cellgifterna. =( Tycker så synd om henne.. Snart börjar strålningen också och då får hon inte bada eller något heller.. och så kommer det troligen förbli under hela sommaren! Kanske blir hon bra någon gång i augusti men eftersom vi ska låta bli att riskera något så får hon nog hålla sig ifrån det under årets sommar iaf.. Stackare =(
Men även om hon satt halvt i skuggan så var det ändå ganska varmt där ändå, som tur var =)

Sedan började det mulna på och då drog vi oss in, kollade lite grejer på datorn och så..och fortsatte prata.

Hade väldigt trevliga timmar iaf en sådan här skön och solig tisdags eftermiddag! Det får göras om snart igen tjejen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0