Fest igår hos Souidis!

Krille fixade iordning en "avskedsfest" igår för att han efter sommaren ska dra in i lumpen! Det kom bra mycket folk, närmare 30 pers. Många som man inte kände igen då många kom från Karlstad och Hammarö. Sedan var de ju några år yngre än mig också så det var ju också en anledning till att man inte hade någon koll på dem. Höll mig mest till de som jag kände sedan tidigare som Krille, Nattis, Diddi, Magnus, Märta, Bondesson och dessa. Självklart rände man ju runt och pratade med en del av de nya också (som man i princip alltid gör på fester) men det blev ju inga längre pratstunder där.
Var lite roligt för det kändes som att jag och Thomas fick ha mamma-pappa-rollerna där borta eftersom jag var ca 3-5 år äldre än de andra, och Thomas alltså mer än 10 år äldre. Inte för att vi behövde ingripa i något så men ;D

Festen var ändå ganska lugn, visst var det dans och dunk, menar inte så...utan menar mer att det var lugnt utan något bråk och tjafs mellan olika personer. Självklart var det ju som alltid folk som ville lätta på sina hjärtan och sökte sig till någon att prata med, och i detta fallet tror jag det verkade som att Krille fick agera som kvällens Dr Phil. Upptäckte han med den ena och den andra på övervåningen de gångerna jag gick upp på toan ;P


Krille (kvällen Dr Phil) och jag snyggar till oss!

Var ganska roligt när vissa skulle gissa ålder på Thomas. Han fick höra allt mellan 20-23, så tror han blev riktigt stolt där när han fick höra att han såg ut att vara så mycket yngre än vad han faktiskt är! Kanske trodde de att han var så ung också eftersom alla andra var i den yngre åldern...sedan brukar man alltid skära ned någon siffra när någon ber en att gissa ålder (man vill ju faktiskt inte säga att någon är äldre än vad den kanske är..iaf inte till någon som är över 25).


Jag och min lilla 20-åring! ;)

När klockan närmade sig två så beslutade vi oss för att bege oss de 2-2.5 kilometrarna hemåt, trötta och sega.
Rolig fest var det, kul att träffa lite nytt folk sådär ibland! =)


På altanen höll många till och rökte vattenpipa (därav all dimma)


Jag och Nattis styggade oss


Idag är det ytterligare en dag med deprimerande regn, därför blir det inte mycket gjort denna sista lediga dag. Thomas var iväg och köpte mat förut - en kycklingsallad till mig - och så är en film hyrd. Cadillac någonting hette den.. Så idag blir det en moff- och mysdag i soffan tillsammans med min underbara sambo! Älskar dig mest av allt! =)


Veckans träning:

Måndag: Tränat mage
Tisdag: Promenerat 2 km + fotboll 2h
Onsdag: Vila
Torsdag: Cyklat 3 km + lite trixande med bollen
Fredag: Fotboll 2h
Lördag: Promenerat 2.5 km
Söndag: Promenerat 2.5 km



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0