Överraskning!

När jag kom hem idag hade min kära sambo köpt en bukett rosor till mig, i alla möjliga färger! Först visste jag dock inte att de var till mig då han satt inne med sin kusin Emelie i studion då jag kom. Kunde ju lika gärna varit hon som hade köpt med till oss liksom, och fråga ville man ju inte ;P
Sedan kommer han in till mig i köket och säger: "såg du inte rosorna jag köpt till dig? Du sa ju att du hade ont i magen och mådde så dåligt på jobbet idag så jag ville göra dig glad!"
Gulligt gjort och sa då att jag inte visste de var till mig, men när han då sträckte sig efter dem för att ge mig dem personligen i handen så gjorde han mig glad och fick en puss! Så ska de tas ibland, karlarna! =)


Kommentarer
Tilda

Vad söööt han är då =) Åååh... gulligt =)

2009-07-21 @ 22:51:06
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen
Hanna

Hehe jajamen det får vi verkliggen göra :)

Ja precis det blir skönt det och sedan blir det skönt att gå ner från 100% till 75% inte så långa dagar och mest kvällar så blir skönare då:D

kram

2009-07-22 @ 15:42:22
URL: http://hannafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0