Nöjd och glad shoppingbrutta!

Tog med mig morsan på en shoppingtur till Bergvik tidigare idag. Jag var sugen på något nytt - visste inte vad, men ville kolla runt lite. Och denna dag verkade lyckobringande för min garderob! =)

Att kolla runt på rean brukar inte vara något för mig då jag tycker att det allt som oftast bara är skräpet som reas ned. H&M tex... rean där består mycket av stora mönster, skrikiga färger, volanger som inte sitter där de ska osv osv...jag kan göra listan lång. Själva H&M brukar inte vara hemsk, men rean där ÄR verkligen det!
Stadium däremot...där hittade jag en reavara - en gul sporttop från Adidas för 50 :- Det var också det enda jag hittade på rea denna dag.

Utöver detta fick en sportbh, en lång, vit, stickad klänning, ett fräckt linne, fräcka jeans och en neutral svart cardigan följa med mig hem!




(Den vita tröjan har jag vikit upp, är egentligen en bra bit längre!)

Jag kände mig riktigt, riktigt nöjd och blev superglad över mina nya jeans! Brukar ha skitsvårt att hitta jeans, oavsett modell, och nu kunde jag ha de första som jag prövade! Lite stora i svanken men det löser ett skärp!

Nu ska jag inte shoppa kläder under hela augusti!
Tror ni jag klarar av det? Mja..tveksamt... men vill jag hellre lägga pengar  på saker längre fram i tiden så är det bättre att stoppa klädköpen lite! Har ju ändå ingen plats kvar i garderoben!! Och har en massa kläder som jag inte ens har använt en enda gång hittills! Nej, kläder är inte allt..tänk på barnen i Afrika ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0