Min sötnos vinnare på V64!

Jävlar va gött! Han hade glömt bort att han hade spelat på travet idag - trots att han snackade med pappa om det förut - men hade glömt bort det nu. Alltid brukar han kolla resultatet direkt på nätet men nu fick vi kolla på genomgången på fyran istället (världens töntigaste programledare måste jag säga! Fan va värdelösa, de skulle inte ens platsa i ett barnprogram med deras dåliga humor!)
Vi tänkte som vanligt: Nja, det går som det går, skiter sig säkert mot slutet.
I andra loppet gick en skräll in och där hade han säkrat och spelat på alla hästarna så det var en väldans tur! Och när vi hade fem rätt innan sjätte loppet drog igång så tänkte vi att det aldrig skulle gå vägen.
Men då, kom den glada överraskningen! Han hade spelat på 2:an och 11:an och det var de två som fightades om vinsten i slutspurten! Oavsett hur det skulle sluta och oavsett vem som skulle vinna av dem skulle vi ju få in sex rätt!
Shit vad glada vi blev, och skrek! Jag hoppade upp i hans famn och kramade sönder honom! Visserligen var det inga 60 000 som vi varit nära att vinna tidigare, men det var ändå nästan 6500 och det är verkligen inte fel!
Det vet vi båda vad det ska gå till iaf, säkra inför framtiden! ;D WWWEEEEIIIII!



Kommentarer
Tilda

Oh jävlar! Grattis hörrni! Jag spelade på trav för första gången hos min faster när jag var där, jag var den enda som vann.. fick 6 rätt... 16 kr :D Då var jag lycklig. Men fan, ni är ju kung på det här! Coolt! Grattis!!

2009-07-23 @ 17:25:09
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0