Kustentripp i bilder!

Äntligen fick jag min biltripp till västkusten! Och vi hade faktiskt tur med vädret trots allt! =)


Var en del mörka moln på vägen dit, men de försvann ju mer vi närmade oss Smögen!


Väl framme kom vi på att vi inte hade några kontanter så det fick bli en 20-minuters väntan i bankomatkön! (Thomas i mitten)


Riktigt mycket folk och rikligt med båtar överallt! Stämningen kunde inte vara mer på topp!


Segelbåtar, ack så populärt!


Drog oss sedan vidare till Kungshamn där vi käkade lite pizza på en restaurang och sedan tog vi oss en promenad bort till badstranden..fastnade en liten stund i parken på väg dit =) och hittade ett ankare...


..som jag trodde att jag var stark nog till att orka lyfta! Men icke!


Min babe höll sig till sina poser istället! =)


Och innan vi drog oss hemöver igen så åkte vi och kollade in fina Fjällbacka! =)

Blev alltså en tur från kl 10.20 imorse till 20.30 innan vi var hemma igen. Det innebär alltså ca 5 timmar i bil och 5 timmar på kusten!
Nästa år ska vi försöka fixa en stuga eller något över en helg, kolla om de har lediga platser på Billerudstugorna! Någon som vill hänga på och göra kusten osäkert? =)


Kommentarer
Hanna

hehe ja den börjar bli större och större nu, växer ganska fort :)

Hehe jajamen inte långt kvar alls nu, dagarna går fort så snart är det den 7 augusti.

Jajamen jag meddelar sen vad det är :)

kramar

2009-07-27 @ 16:05:23
URL: http://hannafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0