Fotbollsskor!

Drog in till stan en sväng förut tillsammans med Thomas.
Tydligen var det många som passade på idag då regnet kommit in över landet och värmen återigen är borta. Cherie smög sig på mig bakom min rygg och vi blev ståendes och pratade ett litet tag. Såg även min kusin Annica med sin familj och sedan även min andra kusin Pär med familj.
Thomas blev helnöjd när han fick shoppat Färjestads nyutsläppta guld dvd. Själv blev jag helnöjd över en mörkblå topp som jag hittade inne på Gina Tricot. Hade inte tänkt mig shoppa några kläder över huvud taget, och det är ju alltid kul när man hittar något som man inte tänkt sig! =)
Men allra mest nöjd blev jag ändå av mina nyköpta fotbollsskor! (Thomas passade också på att köpa sig nya). Ska vi fortsätta hålla på att spela så här mycket fotboll under sommaren som vi gjort hittills så är det så klart lika bra att skaffa sig ordentliga fotbollsskor istället för mina gamla styrketräningsskor. Ska ju snart följa med Rebecka till Värmskog också och klart det känns fränt att komma i några nya, snygga dojor! Kanske kan de hjälpa mig att lyckas sätta några bollar i nätet också! =D


De vita är de som kommer sitta som gjutna på mina fötter! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0