Fotboll

Shit, så sitter man här igen med ett höger lår åt helvete! Imorgon ska jag ringa till rådgivningen på sjukhuset och försöka få reda på vad det är eller åtminstone vad man kan göra åt det... Men det blir väl samma svar som alltid: "Vi ser inget speciellt, inget annorlunda, utan det ser fint ut. Försök att stretcha och värma upp innan du spelar" Men lika bra att ringa ifall svaret kan bli annorlunda! Thomas kanske får göra det åt mig då jag ska börja jobba imorn igen och kanske är lite upptagen.

Men fotbollen var rolig tills det small till i benet iaf. Aningen blött och lerigt, men det är så det ska vara ibland. Lyckligtvis stöp jag aldrig, vilket jag kanske ska tacka mina nya fotbollsskor för. Däremot var det lite synd om Lundin och Stefan som hade vanliga sneakers och stöp lite då och då. Till slut gav Stefan upp och tänkte att han lika gärna kunde slänga sig i pölarna på flit så han slapp undvika dem hela tiden.. Var han redan blöt så gjorde det ju inget om han blev mer blöt sedan =) Ganska smart faktiskt..
Inget mål blev det idag heller men några assist lyckades man pricka in, och några skott på mål också faktiskt, men tyvärr ganska mitt på målvakten ;P

Veckans träning:

Måndag: Tränat mage + ett intensivt 17 minuters pass med rumpa och ben
Tisdag: Promenerat 3 km
Onsdag: Promenerat 2 km + fotboll 1½ h
Torsdag: Tränat mage och rygg
Fredag: Vila
Lördag: Tränat armar och mage
Söndag: Promenerat 3 km + fotboll 2 h



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0