Fotboll utan ont!! - tack gode Gud!

Vilken skräll! Jag klarade mig verkligen utan att få ont idag. Jag kände lite i låret någon gång då jag sköt några långbollar men kände ingenting nere i vänstra vaden, inte ett dugg! =) Så jag var som ett vandrande lyckopiller när vi kom hem! Vet inte vad jag gjort för att ha kunnat undvika denna smärta, men nu spelar det ingen som helst roll!

Jag lyckades få med mig lite fler folk idag också - Henka Johnsson, Robin Fridén, Wallgärd och sedan tre killar till med dem. Så totalt var vi 13 stycken på planen och det var skitkul! Var skönt att inte behöva springa som en dåre för att få något gjort utan det räckte liksom med att alla höll sina positioner någorlunda så funkade det super! Höll mig som back först för att ta det lugnt med benen men när jag kände att det gick bra så flyttade jag mig uppöver, och det var riktigt bra att jag gjorde så för då small det! I nätet! Jag gjorde hela två mål på Thomas och äntligen släppte min måltorka! Har väntat hela sommaren på att få göra mål och så kom det två stycken nu samtidigt! I'm so happy! Och dessa gjorde jag dessutom på Thomas också, det ni! På ena dribblade jag bort han genom att stanna bollen och tveka lite först och sköt sedan en bredsida högt upp, och på den andra fick jag ett pass från mitten ut till sidan där jag stod och sköt ytterligare en bredsida!
Som sagt - lycka! Att få sätta dem på sin sambo också kan inte kännas bättre! ;D

Så nu sitter man här, inga plågor någonstans (förutom det vanliga magonda =/) och vräker i sig mat! Var såå hungrig! Innan detta hann jag även med en dusch också, vilket var ett måste efter Johnssons snygga spark på bollen i en vattenpöl då hela mitt ansikte blev dränkt! Tur att han träffade på en av de få ställena där det inte var lera!

Kan en dag sluta så mycket bättre? =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0