Drinkkväll med vänner

Hade en trevlig gårdagskväll!
Trots allt deprimerande regn på över 60 mm lyckades Häggeborn och hans tjej och Simon ta sig hit. Simon var smart och tog bilen hit så han slapp regnet, och gick sedan hem tillsammans med de andra.. Undrar om han hämtat bilen än tro..inte haft en tanke på att kolla upp det...
Vi satsade på en lugn kväll med dricka, snacks, lite Sing Star, Guitar Hero och en massa prat! Hanna (Häggeborns tjej) fick dock hålla sig nykter på grund av den lilla bullen i magen.. ;D Men vem säger att man måste dricka för att ha roligt? =) Var trevligt att träffa henne iaf, en trevlig tjej som flyttat från solsäkra Västervik på östkusten till lilla Grums på västra sidan om Sverige, där det definitivt är mindre solsäkert! Hade jag fått välja hade jag nog garanterat gjort tvärt om, även om jag faktiskt trivs ganska bra i Grums (till skillnad mot många andra ;P)

Tiden gick fort och klockan blev bara mer och mer.. Jag och Hanna höll på att somna till slut tror jag då killarna hamnade i ett innebandy-fotboll-hockey-killar snack.
Klockan tre gick de hem och vi la oss helt slutkörda =)





Kommentarer
Hanna

awww, det var väldans roligt hos er också!

Det var verkligen trevligt faktist :) bara att man vart så sjukt trött på kvällen/natten:D

MEn det måste verkligen göras om igen sedan :)

Kram Hanna

2009-07-18 @ 12:09:55
URL: http://hannafors.blogg.se/
Grumsing

Är inget fel på Grums. Lättsamma, roliga och trevliga människor som är lätta att få kontakt med. Trivs mer i Grums än jag gjorde i Karlstad där folk är så dryga och alla ska vara likadana. Och så är grumstjejer snygga :-)

2012-09-02 @ 17:27:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0