Kan man vara mer underbar eller?

Min sambo och älskade darling är helt underbar!
Här kommer man hem efter julbord på jobbet och efter en julklappstripp på stan med mamma och får se den nya soffan i vardagsrummet! =) Han hade inte sagt ett ord till mig om att han hade hämtat den utan han ville överraska mig, och det var dagens bästaste överraskning! Har längtat så mycket efter den och nu är den här. Ringde Thomas förut när jag var i stan och han sa att han hjälpte Rio köra grejer med släpkärran, fast i själva verket var de bort och hämtade soffan. Så himla gulligt! Till på köpet har han varit inne i stan och köpt julklappar till mig idag med - ännu mer gulligt! ;D

Är dessutom jävligt stolt över honom måste jag säga! Igår fick jag reda på att ett album som han har en låt med på sålt guld i Norge! Det betyder älsklingens första guldplatta! Den kommer sättas upp på väggen så fort vi får den, garanterat! Så stolt som sagt.
Utöver detta har han ännu en stor grej på g när det gäller musiken, men den är hemlig än så länge..ett tag framöver. Men jag kan säga att det är bra, riktigt bra =)

Så ja..kan man ha en mer underbar sambo?
Svar: NEJ!
=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0