God Jul allesammans!

Julafton idag, typiskt att det ska vara plusgrader då för första gången på nästan två veckor! Men jag får väl hoppas på att snön kanske faller lite senare, om inte annat så har vi ju för en gångs skull en vit jul, än så länge!

Sitter ensam hemma. Thomas jobbar förmiddag och kommer inte hem förrän klockan två. Än så länge vet vi inte riktigt hur dagen ser ut, det hänger mest på hur de gör hos Inger. De skulle ju träffas där och käka mat vid ett och när vi isf är klara ca klockan tre så är det kanske inte några kvar där. Så då får vi se om vi åker dit över huvud taget. Annars åker vi nog förbi hos Souidis en sväng för att ge Nattis och Krille deras julklapp och önska dem alla God jul. Minneslunden ska vi åka förbi också och tända ett juleljus för Harald, mormor, morfar och morbror.

Som vanligt blir det lite senare middag och julklappsöppning hemma hos mamma, pappa och bror på Floravägen. Farmor och farfar kommer också dit och jag ser så mycket fram emot att se deras min när de öppnar sin julklapp! Jag tror det kommer komma tårar. Ska bli spännande att se allas reaktioner över deras julklappar ifrån mig. Alltid lika spännande och man hoppas ju alltid att de ska bli nöjda och glada.
Thomas har ringt mig från jobbet nu och sagt åt mig att inte öppna mina paket medan han är borta... bra sugen är jag allt då de ligger där helt öppet under julgranen. Men jag ska hejda mig! Julklapparna ska öppnas när Thomas är hemma.. spänningen ligger i luften!

God Jul allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0