Trött som satan!

Hemkommen efter dagens fotbollsmatch borta i Jössefors! Så jäkla nära var vi på att knipa poäng men lyckades tyvärr inte denna gången heller. Vi spelade 0-0 ända tills det var en kvart kvar på matchen. Då fick vi en straff emot oss och målet var i princip ett faktum.. Domaren var helt störd också som dömde straff för den då det egentligen inte var någonting.. men tyckte faktiskt han var emot oss stor del utav tiden.. Flera hands skulle vi haft till vår fördel - men icke!

Började på bänken och tänkte att jag skulle få sitta hela första halvleken som sist, men jag fick hoppa ut efter 15 minuter ca. Hamnade då som vänster back och skötte mig ganska skapligt faktiskt.. Tycker inte att jag gjorde någon stor miss...inte vad jag tänkte på iaf ;P
Och i andra halvleken blev jag placerad som mittfältare efter ett tag...och jag som aldrig spelat där, bara hållt mig i backposition! Men det gick ganska bra det också faktiskt.. Efter vi fick straffen emot oss på slutet började jag ruscha som fan mot deras mål för att kunna vara med och panga in nåt.. vore ju roligt att få in något när man för en gångs skull kom bort från backposition.. ;P Men det lyckades ej.. däremot var jag fri långt fram på vänsterkant flera gånger, men bollen ville sig inte dit.
Fick en paus på typ tio minuter i andra halvlek, annars körde jag på för fullt hela tiden.

Och vet ni vad? Kände inte av benhinnorna! Inte än iaf..kanske kommer det imorgon och börjar värka.. men jag är glad så länge jag orkar gå iaf.

För övrigt fick jag världens ångvält rakt på mig i första perioden som sprang ihop med mig med världens smäll. Jag stöp rakt ned i backen, men stoppade bollen gjorde jag iaf! =) Vidare ont fick jag heller, kanske är jag en hård brutta! ;P

Matchen slutade 2-0 efter ett snöpligt mål på slutet..



Veckans träning:

Måndag: Vila
Tisdag: Sprang 2.5 km
Onsdag: Tränat mage
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Morgonpromenad 4 km
Söndag: Fotbollsmatch ca 65 min


Kommentarer
Hanna

Hehe ja det var verkligen härligt att få se den lilla i magen faktist :)

Gud de va så mysigt att jag nästan fällde en tår och undra om det verkligen är sant! :)

Äsch de får bli en överaskning om vi ine bokar en nytid och kollar :) Henrik vill nog gärna veta så vi får se hur vi gör :D.

Kramar

2009-08-10 @ 09:36:37
URL: http://hannafors.blogg.se/
Hanna

hehe precis, på sätt och vis vill jag ha reda på et för känns roligt och kunna förbereda sig lite och så :)

Men ändå skulle det vara roligt med en överaskning, men tror inte vi kommer kunna hålla oss, men vi får se:D.

Hm jadu svår fråga ;D, men jag tror nog det är en liten flicka en liten Malva :)

KRamar

2009-08-10 @ 14:43:57
URL: http://hannafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0