Nu är träningen igång på riktigt igen!

Men först en rolig nyhet!!! Jag har alltid tänkt på att min lilla fotbollskompis Rebecka är kort, men aldrig reflekterat över HUR kort... Och förut när vi pratade om det var jag ju tvungen att fråga henne, och vet ni vad...? Jag har hittat någon som är kortare än mig!! =) Om ni inte vet, så är jag ynka små 158 cm, men Rebecka var 156! Weeeiihoo, jag blev glad!

Eftersom jag nu är på första veckan som arbetslös så har jag all tid i världen till att träna och har så gjort i princip hela dagen idag! Känns så skönt att badhuset öppnar precis när jag slutar arbeta så man har något tidsfördriv på dagarna. Nu ska ni få se en träningsnarkoman i farten! =) Har redan idag varit på badhuset och tränat triceps, mage och bröst och nu på kvällen hade jag fotbollsträning 1½ timme.
Jag är så glad att jag har tid och ork till träning nu! Snart är det höst och jag ska bli mer tränad än någonsin tidigare! =)

Förra veckans träning:

Måndag: Tränat mage
Tisdag: Tränat ben och rumpa
Onsdag: Fotbollsträning 1½ h + promenerat någon km
Torsdag: Vila
Fredag: Promenerat 2-3 km
Lördag: Promenerat minst 5 km
Söndag: Promenerat dryga 2 km


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0