Morgonpromenad

Då har man precis varit på en 4 km lång promenad medan tvätten håller på för fullt i tvättstugan. Istället för att bara sitta och uggla mellan tvättarna tänkte jag att jag lika gärna kunde göra något vettigt.. så städade lite här hemma först men bestämde mig sedan för att gå ut i den sköna solen.. Och riktigt härligt var det faktiskt, även om jag promenerade ensam.
Innan man går ut genom dörren så känns det så himla tråkigt, men när man väl tagit det steget ut så är det  faktiskt ganska skönt ändå. Och idag var faktiskt en sådan dag då jag egentligen inte var sådär jättesugen, men man får försöka hitta motivationen på något sätt.. Jag antar att det var just solen som hittade min motivation.
Har tagit ut Snuttan en sväng på balkongen nu så hon får springa av sig lite (dock sitter hon mestadels stilla), men hey, skönt för henne att komma ut oavsett. Ska snart dra ned till tvättstugan igen och slänga i mer tvätt, och sedan hoppas jag att Thomas vaknar till liv snart så man kan göra sig iordning och göra något vettigt. Pratade på att åka ut med båten men jag funderar på om det kanske blåser lite för mycket för det... Jaja, vi får väl se hur vi gör.

Imorgon är det dags för match igen, så ni som känner er sugna och manade får gärna komma förbi Värmskogs fotbollsplan klockan 12 och heja lite på oss. =) Vinner vi inte imorn så vet jag inte vad jag tar mig till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0