Jobb, träning och röjning!

Masade mig upp imorse också för att jobba lite granna och tjäna lite stålar.
Det roliga är att Therese nog inte visste om att jag hade lite jobb idag, så hon ringde mig innan klockan sju imorse (antagligen för att höra om jag kunde rycka ut någon annanstans) och väckte mig. Eftersom jag var så borta så svarade jag aldrig så fick inte reda på vad hon ville, men antar att det var att jag skulle till Backv eller nåt. Nu spelar ju inte det någon roll då jag redan var upptagen.. Men kan erkänna att jag hade jäkligt svårt att somna om igen sen innan jag skulle upp halv nio.
Var iaf bort en liten sväng till Slottsbrons skola och röjde lite mer efter deras renovering där.. Kan inte städa varenda rum eftersom de fortfarande håller på och då släpar de även in massa skit där jag redan varit..så själva städen känns faktiskt ganska värdelös ibland.. Ganska hemskt att ha ett arbete som inte uppskattas särskilt mycket jämt faktiskt. Men men, jag är så van.. tur att man iaf får uppskattningen här hemma och att det rena håller sig rent åtminstone några dagar =)

Träningsvärk nåt så in i norden har jag i kroppen men drog ändå upp till badhuset och körde lite träning.. Thomas höll ändå på med musiken när jag kom hem så kunde lika gärna låta honom få fortsätta lite till medan jag svettades järnet!
Ganska mycket folk var det som hade masat sig upp iaf.. Tur att de grejerna jag ville träna vid var lediga i princip hela tiden..
Usch..vill jag verkligen veta hur det kommer kännas i min kropp imorgon?

Senare nu under dagen så fick jag ett röjnings-ryck och började städa ur vår "walk in -closet" här hemma. Jag har tänkt det så länge men har aldrig hittat någon ork, men eftersom jag städade ganska lite på jobbet idag hade jag lite energi över.. Äntligen är allt det oanvändbara ute och kläder som jag inte använder är utslängda... (Någon som är intresserad av kläder förresten...har en hel del som knappt är använda ;D, snabbt svar vill jag ha innan de åker till tippen ;D) Ska ta en tur dit imorn nämligen och slänga massa annan dret som jag hittade ute i kallförrådet.. Varför samla på sig en massa skit som tar plats när man ändå inte behöver?

Nae, nu ska jag snart slänga i mig lite blåbärspannkakor som min söta sambo står och steker..Mmmm =) LyLLo MiG!


Kommentarer
tilda

Åh nej nej nej. Inte tippen kära vän!! Nu är mamma tilda igång :P Röda korset. Myrorna. Vad som helst. Men inte tippen!

2009-08-21 @ 07:58:54
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0