Friday I'm in love!

Upp klockan 08.30 och gjorde några timmar på jobbet idag också. Även nu slutade jag i så bra tid så jag hade tid över till ett besök i gymmet. Blev inte sådär jätteintensivt men tränade iaf det jag hade lust för. Stötte på Björn där borta också, längesedan jag såg den killen nu faktiskt. Han har börjat jobba i Norge och är bara hemma på helgerna (då jag inte tränar så ofta) så kommer nog bli dåligt med tid till att tjöta med honom nu i fortsättningen..om man inte hittar han någonstans på Grums gator full och berusad efter lite helgpartaj vill säga ;P

Såg Daniel som jag gick i samma klass med under högstadiet på jobbet idag också förresten. Han var där och renoverade i skolköket så lite töl blev det med han med, också längesedan man såg..

Annars idag blir det nog ganska så soft. Regnet öser ned just nu (fast jag har hört att det kanske spricker upp fram mot kvällen) så det blir nog inga långpromenader eller så direkt. Ska fixa iordning lite käk snart och sedan blir det nog att kolla på Ice Age 3! Oh, som jag har sett fram emot den filmen! Det kommer nog bli kanon! Så får man passa på att fredagsmysa lite med älsklingen också innan han drar iväg på sitt nattskift.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0