Ensam hemma en regnig kväll med 27 dresses på tv i bakgrunden

Hörde hur det helt plötsligt började smattra utanför fönstret! Nu är regnet igång igen!
Thomas har dragit till jobbet så jag sitter här ensam..första gången på jättelänge som jag får sova några nätter ensam. Tråkigt men samtidigt lite skönt ändå då man slipper lite utav värmen  som blir annars!  hehe.. ;D

Skapligt trött och sur blev jag imorse.. Skulle mött AnnBritt vid Backv. förskola för att visa henne hur man gör i köket. Gick upp två timmar tidigare för att göra henne en tjänst, och vad gör tanten? - Jo, hon kommer inte, som VANLIGT! Tänker inte ställa upp en enda gång till för den tanten alltså, kan inte bli mer trött på en person.. Sköter man inte sitt jobb kan man lika gärna säga upp sig självmant lika väl som att hålla på så där.. Fattar inte hur vissa kan få stanna kvar ibland alltså. Jag var ju inte mindre trött för att jag spelade en hel fotbollsmatch igår och sedan fastnade framför en film med Thomas fram till 00.30.

När jag kom hem från jobbet idag fick jag lägga mig i soffan och vila lite för att bli en riktigt människa igen. Thomas höll mig sällskap och sov han med, ihopkurade i soffan var vi =)

Senare drog jag mig bort till Camilla och var där några timmar, nästan fyra tror jag.. Satt och tölade och hennes mor var också med på ett hörn där ett tag =) Blev lite kollande på nätet - Facebook, Rikard Wallins lägenhet som var till salu, andra hus på Hemnet och lite bilder från bland annat då hon nyligen var på semester i Italien.
Hade en trevlig stund iaf, och när Putte kom och sa att maten var klar så var klockan redan bort mot tio så jag drog mig hemöver! Synd att tiden alltid ska gå så fort när man har roligt!


De har gjort om parkeringsrutorna här hemma också..breddade dem förut idag.. så våran plats har blivit förflyttad lite från skogen. Jäkligt skönt då det hamnar en jäkla massa dret från björkarna då jag har min där..verkar som det bara lyckas träffa min bil också konstigt nog.. =/ Nu ska man bara komma ihåg varje gång man svänger in att man ska svänga lite tidigare... Och så hoppas jag att jag är något så när pigg till morgonen så jag inte går till fel bil ;P


Kommentarer
Hanna

Jaså är det bra? :)

Vad bra för jag älskar broccoli :D

2009-08-11 @ 09:34:09
URL: http://hannafors.blogg.se/
Hanna

Hehe jaha okej vad bra :)

2009-08-11 @ 13:23:09
URL: http://hannafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0