Benhinne-problem!

Usch va trist att värken ska sitta i så länge i benet! Nu blir det inget Säffle för mig denna morgon på match! Hade så otroligt gärna varit med (blev inte mindre sugen när Therese skickade sms och menade på att det hade varit bra med lite mer folk).. Men jag har faktiskt så pass ont så det inte är någon idé att ens försöka..
Igår när jag sprang från bilen på icaparkeringen och in till affären så började det värka och efteråt pulserade det bra länge innan det släppte. Säkert 30 min. Och då ska ni veta att jag parkerade på den parkeringsruta som fanns närmast ingången!
Böjer jag mig ned och sätter mig på huk så stramar det i  vänster benhinna och när jag sedan reser mig upp för att gå igen är de första stegen verkligen smärtsamma!

Jag hoppas jag kan göra något för att förebygga smärtan så jag kan fortsätta vara med att spela, annars får jag helt enkelt lägga av så jag inte förstör mig i benen..satsa på styrkan nu i höst istället.. MEN FOTBOLL ÄR JU SÅ KUL!!

TIPS NÅGON?


Kommentarer
Göran

Hej Anna tråkigt med benhinnorna.

Jag av egen erfarenhet. (har spelat fotboll hela livet är nu 35).

Benhinnor kan göra ont men efter vad du beskriver i din blogg och alla ställen du har ont på, så tror jag du kan ha lite träningsverk.

Det bästa är nog att bita i hop och köra på!

Annars så finns de doktorer som kan kika på sånt

2009-08-04 @ 20:12:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0